★☆レイチェル☆★ || raye (kittun) wrote,
★☆レイチェル☆★ || raye
kittun

Twitter me this, Twitter me that



  • 13:35 I kinda want to bust a mission tonight. #
  • 13:56 And right now, at just about 2pm I begin my trek to Pomona. I'm so glad I didn't have to pay for this shit. #
  • 14:51 Finally arrived at Pomona @TheDebbi, I'm coming for you! #
  • 15:00 twitpic.com/8i6xv - So i guess im vip?? Wtf. #
  • 15:47 Me and freaking pits, I swear. Always right next to me. #
  • 16:05 I hate music festivals because they encourage my music ADHD. #
  • 16:29 Dear boy who works at the MusicSavesLives booth, you have my whole heart because you look like the perfect mix of Yorg and Monkeh. #
  • 16:31 I spy @ptvmike. #
  • 16:40 Warped Tour, makes me question peoples fashion decisions. #
  • 16:47 I call your BS good sire. #
  • 17:08 I'm standing in the middle of a sausage fest for ADTR. And I'm in the middle... I question my sanity. Sorry if you're crushed feet. #
  • 18:26 Even though they think I tweet too damn much, I <3 @BrandonBall and @KevnConnor. #
  • 18:34 And were back to square one. Hey if you see this come see A Cursive Memory at The Glasshouse stage! 645pm #
  • 19:12 I like how we go from ACM to DGD. HAHAHAHAHA! I love the way we roll. #
  • 19:42 Its a fucking dance party right hurr at the glasshouse, where is @cbnqtony when we need him. #
  • 19:46 Omg this song makes me want to have sex with the thing next to me #
  • 20:25 Chipotle brea, ca #
  • 20:26 Sorry guys I'm retarded. #
  • 20:56 Heh, out of sight out of mind and then you see that band again and all the love just comes rollin back. #
  • 21:20 Warped was great! Ready for Ventura! Get to see ESTK! Wearing better shoes to survive the pit! Whee! Rockband party at my house! Come over! #
  • 21:44 Lmfao my sister is golden. STRAIGHT GOLDEN. "According to your bible, I am already what Mark doesn't have ... Fat!" #
  • 00:19 Laying in bed, relaxing and reading. Probably going to fall asleep w/ the lights on as always. PS that stung a lil. #


Automatically shipped by LoudTwitter
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments